Župski portal - zupcica.hr - Sastanak o trasi brze ceste - Nardelli; Tražimo da cesta ide poviše naseljenih mjesta

Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Sastanak o trasi brze ceste - Nardelli; Tražimo da cesta ide poviše naseljenih mjesta

Župan Nikola Dobroslavić sa zamjenicima Žaklinom Marević i Joškom Cebalom održao je danas u Palači Ranjina radni sastanak na temu realizacije brze ceste Dubrovnik – Zračna luka Dubrovnik – granica s Crnom Gorom.

Na sastanku su osim dužnosnika i stručnjaka Dubrovačko-neretvanske županije, među ostalim nazočili i gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković sa suradnicima, načelnik općine Župa dubrovačka Silvio Nardelli i općine Konavle Božo Lasić, predstavnici Hrvatskih cesta, Instituta IGH te drugi uključeni u ovaj projekt.

Župan Nikola Dobroslavić istaknuo je kako se Studija izvodljivosti za tu cestu mora temeljiti na Glavnom planu prometa Funkcionalne regije Južna Dalmacija.

”Dok smo mi izrađivali Glavni plan radila se ta Studija izvodljivosti koja po nama nije prihvatljiva. Nažalost dugi niz godina nismo imali pristup Hrvatskim cestama”, rekao je uvodno župan Dobroslavić.

Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković te načelnici općina Župe dubrovačke i Konavala, Silvio Nardelli i Božo Lasić istaknuli su kako je državna cesta D8 u jako lošem stanju na cijelom potezu od Zaton Dola do Debelog brijega te kako je izgradnja brze ceste i rekonstrukcija postojeće magistrale od velike važnosti.

Nardelli; Tražimo da se cesta sprovede poviše naseljenih mjesta u Župi

Načelnik Nardelli zatražio je da se trasa brze ceste provede iznad svih naseljenih dijelova Župe dubrovačke pogotovo imajući u vidu kako je na pojedinim predjelima jako mala udaljenost od mora do granice s BiH.

”Mi znamo da postoji lokacijska dozvola za predio te ceste od Zračne luke do Plata, a to sječe Župu napola. Tražili smo i tražimo da se ta cesta sprovede poviše naseljenih mjesta u Župi kao i da se odustane od dijela planiranih spojeva na D8, a zadrže spojevi Grbavac i Kupari”, rekao je Nardelli.

Gradonačelnik Franković rekao je kako smatra da će trasa poviše izvora rijeke Omble, u slučaju ekološke prihvatljivosti biti najbolje rješenje jer će se time izmicati promet od samih ulica grada Dubrovnika.

Lasić; Ljeti je potrebno i po sat i pol vremena od Konavala do Dubrovnika

Načelnik Lasić zahvalio se Županiji i Hrvatskim cestama na ovom sastanku rekavši kako je ovo prvi primjer komunikacije na ovu temu.

”Mi smo slali predstavke i žalbe, ali nam nitko nikada ništa nije odgovorio. Imamo problem na Zvekovici gdje bi ova cesta, kako je sada ucrtana, rušila devet obiteljskih kuća. Prema prometnim stručnjacima s kojima sam razgovarao to se može izbjeći, a to rušenje je samo dodatni trošak. Ljudi koji žive tamo su sada u velikoj pravnoj nesigurnosti jer ne znaju što će i kako biti, a to je nedopustivo. Mi smo sada tranzit za Crnu Goru i Albaniju, a držim da bi na predjelu Konavala bilo puno jeftinije rješenje napraviti rekonstrukciju D8 u brzu cestu jer na malo mjesta prolazi izravno kroz naseljena mjesta”, naglasio je Lasić te dodao kako su sada česte situacije kada je ljeti potrebno i po sat i pol vremena od Konavala do Dubrovnika.

Konjevod; Ova brza cesta ima veliku perspektivu za financiranje kroz fondove EU

Član Uprave Hrvatskih cesta Nikša Konjevod rekao je kako projekt ove brze ceste ima veliku perspektivu za financiranje kroz fondove EU, a naglasio je kako je na svim zainteresiranim stranama da pripreme dokumentaciju potrebnu za povlačenje tih sredstava. Izrazio je spremnost Hrvatskih cesta na suradnju, a na sastanku je naglašeno i kako se nijedna cesta nije napravila bez izrazite podrške jedinice lokalne samouprave.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn