Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Kako je počela Europska unija na mom "Otoku"

Nakon što smo otpjevali "Odu radosti" vrlo brzo nam je postalo jasno da od 01. srpnja živimo na svojevrsnom otoku, odsječeni od matice zemlje i nove nam Europske domovine.

Novonastale okolnosti su prisilile su veći broj dobavljača koji dostavljaju robu za Dubrovnik umjesto da na Kleku napuštaju Uniju, te pred Bistrinom ponovno u nju ulazu, da koriste dosada alternativni pravac - trajektnu vezu Ploče - Trpanj, pa onda preko Pelješca kako bi dostavili opskrbu za dubrovačko područje. Tako je taj, dosada alternativni postao glavni opskrbni pravac - "žila kucavica" "Dubrovačkog otoka" koja ga povezuje s "Europskim kopnom".

Prva dva dana se digla velika buka i medijska prašina zbog gužvi na Kleku i u Pločama, ali kako vrijeme odmiče, sve to skupa pomalo postaje sasvim normalno i potpuno logično. Jer kako bi se inače išlo na otok ako ne trajektom (s izuzetkom onih koji imaju most), a Jadrolinija je nakon početne nepripremljenosti na novonastalu situaciju od četvrtka ujutro uvela dodatnu trajektnu liniju, stigao je i novi veći trajekt i više neće biti čekanja teretnih kamiona na pristaništu u Pločama i sve će biti u najboljem redu. Snašla se i INA i angažirala privatni trajekt, jer cisterne ne smiju redovnim linijama, pa se normalizirala i opskrba benzinom i plinom. Ako se i dalje bude povećavao promet teretnih vozila na trajektnoj liniji Ploče-Trpanj, Jadrolinija planira na tu liniju uvesti brod dvostruko većega kapaciteta.

Znači nema problema - trajekti su spremni, Pelješka cesta za sada ipak uspijeva prihvatiti sve te kamione i cisterne, samo ostaje pitanje koliko će vremena izdržati dobavljači do momenta kada će i biti prisiljeni da povećane troškove prijevoza ukalkuliraju u veće cijene svojih proizvoda na našem području. Ali i to je normalno i ne bi nas trebalo iznenaditi, jer "otočani" su ionako, zbog većih troškova prijevoza, navikli na malo veće cijene.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn