Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

KLGB Antuna Bašića predstavlja projekt "Poduzetnički inkubator u Općini Župa dubrovačka"

Jedna od glavnih prepreka razvoju poduzetništva mladih je i u tome da su poduzetnici i privatna inicijativa generalno percipirani u negativnom svjetlu. Razina poduzetništva u zemlji ilustrirana odnosom osobnih prihoda samozaposlenih ili udjelom u malih poduzeća BDP-u iznimno je niska u usporedi s prosjekom zemalja EU, a pogotovo s 5 najrazvijenijih članica. Jedan od najvećih uzroka ovog problema na razini pojedinca je ogroman raskorak između potreba modernog tržišta rada i kompetencija koje se razvijaju kod mladih. S obzirom na to da se poduzetništvo najbolje potiče na lokalnoj razini i među mlađom populacijom smatramo kako projekt koji predlažemo pokazuje izniman potencijal za poticanje poduzetništva i ideje samozapošljavanja među mladima.

Poduzetnički inkubator u općini Župa dubrovačka bio bi organiziran u tri ureda te bi svoj rad fokusirao na dvije osnovne funkcije. Uz stvaranje i olakšavanje poslovanja novih tvrtki na području općine, inkubator bi imao i informativnu funkciju za sve postojeće tvrtke na području općine, ali i šire. Ured direktora imao bi informativnu i savjetodavnu funkciju, ured za EU fondove te državne poticaje i subvencije funkciju pripreme projektne dokumentacije, dok bi knjigovodstveni ured omogućavao olakšano poslovanje tvrtki korisnika inkubatora. Uz projekciju od 4 zaposlenika u poduzetničkom inkubatoru, te 10 tvrtki korisnika možemo zaključiti da bi inkubator mogao funkcionirati bez dodatnih troškova za općinski proračun, dok bi svaka tvrtka korisnik u vremenskom periodu od 3 godine uštedjela 138,200 kn koje bi mogla investirati u poboljšanje poslovanja.

Više pročitajte OVDJE


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn