Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

KLGB Pametnom dosta; Doris Mišić kandidatkinja za zamjenicu načelnika Općine

Kandidacijska Lista Grupe Birača nositelja Marka Miloslavića, koja na izbore izlazi pod sloganom "Pametnom dosta", na jučer održanoj sjednici izabrala je Doris Mišić za kandidatkinju za zamjenicu načelnika Općine Župa dubrovačka.

Doris Mišić rođena je u Župi 14. lipnja 1982. Nakon završetka jezične gimnazije, završava viši studij Poslovne Ekonomije pri Sveučilištu u Dubrovniku. Nakon studija radi kao recepcioner u hotelima Iberostar u Cavtatu. 2005. godine nastavlja karijeru u Hotelu Hilton Imperial Dubrovnik. U to vrijeme prvom međunarodnom hotelskom lancu. Zbog svojih izvrsnih organizacijskih i stručnih sposobnosti već sljedeće godine postaje šef recepcije u dobi od 24 godine. I dalje napreduje kroz Hilton, postaje Accommodation Manager te zatim operativni direktor te je na tom radnom mjestu do danas. Strast joj je borba protiv diskriminacije djece s poteškoćama u razvoju, nihova inkluzija u predškolske i školske ustanove, zapošljavanje, te poticanje prihvaćanja različitosti u sredini u kojoj živi. Mama četverogodišnje djevojčice koja vjeruje da žitelji Župe skupa mogu napraviti puno i učiniti naše mjesto boljim, ljepšim i inkluzivnijim za sve ljude.

Kako dolazi iz turizma KLGB Pametnom dosta uz kandidatkinju za zamjenicu načelnika, predstavlja i aktivnosti razvoja turizma u Župi iz svog programa. Tako kao mjere s kojim bi TZ Općine postala najsnažniji kotač razvoja turizma u Općini predlažu donošenje dugoročne strategije razvoja turizma Župe dubrovačke, definiranje jasnog brenda Župe dubrovačke kojim bi se bolje iskoristila neposredna blizina Dubrovnika i njegov turistički značaj, umjesto dosadašnjeg "Župskog ljeta" razvijanje cjelogodišnjeg programa s ciljem produljenja visoke sezone, te razviti zimski program događanja i aktivnosti, uređenje Zavičajnog Muzeja u Mandaljeni, koji bi na jednom mjestu okupio kulturnu baštinu Župskoga kraja, plasman privatnog smještaja kroz brand Župe i zaštita privatnih iznajmljivača.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn