Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam



 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Općinsko vijeće: I Župa donijela odluku o novom načinu prikupljanja otpada (FOTO)

Na svojoj petoj sjednici održanoj danas u vijećnici zgrade Općine, župski su vijećnici prihvatili niz odluka vezanih za obavljanje komunalne djelatnosti na temelju pisanih ugovora.

Odlukom o dodjeli javne usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog otpada na području Općine i načinu obavljanja te usluge Župa dubrovačka prelazi na novi režim prikupljanja otpada sukladno novom zakonu koji je ovu problematiku uredio na razini cijele države, te uskladio s odredbama Europske unije. Usluga je povjerena Čistoći, tvrtki u suvlasništvu Općine koja će osigurati sve potrebno za prelazak na novi način prikupljanja otpada. Cijena javne usluge korisnicima će se obračunavati prema količini predanog otpada, a evidencija predanih količina bi se trebala kontrolirati preko čipa na spremnicima prema volumenu i broju odvoza.

Jednoglasno, kao i sve ostale točke današnje sjednica je prihvaćen prijedlog nezavisnih vijećnika, Doris Mišić i Marka Miloslavića, o osnivanju ukupno pet odbora Općinskog vijeća; Odbora za proračun i financije,  Odbora za gospodarstvo, razvoj i EU fondove, Prostorno planiranje, urbanizam i zaštitu okoliša, Društvene djelatnosti, te Turizam i ugostiteljstvo. Članove navedenih odbora će izabrati Općinsko vijeće na prijedlog političkih stranaka i nezavisnih vijećnika na sljedećoj sjednici. Kako su istaknuli predlagači radom Odbora stvorit će
se uvjeti za brže prikupljanje informacija i bolju komunikaciju upravnih tijela i mještana Župe dubrovačke s Općinskim vijećem. Ovu ovaj prijedlog je prihvatio i općinski načelnik Silvio Nardelli, istaknuvši želju da se kroz ove odbore svaki vijećnik uključi u pojedini segment političkog života Općine, sukladno interesima i zanimanju vijećnika.


FOTOGALERIJA

 


Vijećnička pitanja;

Vijećnika Antuna Bašića (NL Antuna Bašića) je zanimalo što se može učiniti kako bi se spriječilo daljnje nelegalno gomilanje otpada na deponiji kod crkve na Brgatu, a od pročelnika Jedinstvenog upravnog odsjeka Jure Marića je dobio odgovor da je slučaj pod prekršajem, te se čekaju odluke nadležnih organa, a kako se radi o privatnom zemljištu Komunalno poduzeće nema ovlasti intervenirati i ukloniti otpad kako to čini na drugim lokacijama.

Vijećnicu Doris Mišić (NL Marka Miloslavića) je zanimalo da li se poduzimaju aktivnosti u smjeru zapošljavanja osoba s invaliditetom u našoj općini vezano uz Zakon o zapošljavanju osoba s invaliditetom za tvrtke s preko 20 zaposlenih, pa tako i za nasu općinu koji je na snazi od travnja 2014. godine. Kako je vijećnica naglasila u proračunu za 2018. godinu planirano je 23.587 kuna novčanih naknada poslodavca zbog nezapošljavanja osoba s invaliditetom. - Postoji niz subvencija koje se mogu iskoristi za zapošljavanje osoba s invaliditetom kao što su subvencija plaće do 70 posto što bi značilo trošak od 9.000 Kn godišnje, a mi trenutno trošimo skoro tri puta više jer ne zapošljavamo jednu takvu osobu u našoj općini - istaknula je Doris Mišić. Na ovo pitanje će biti odgovoreno nakon provjere navedenog proračunskog iznosa kod nadležnih općinskih službi.

Vijećnik Željko Miloslavića (HDZ) je tražio pojašnjenje situacije vezane uz projekt Kupari, a u svezi s brojnim medijskim natpisima. Načelnik Nardelli je u odgovoru vijećnike upoznao o rezultatima prošlotjednog sastanka u Ministarstvu Državne imovine u Zagrebu, najavom ministra da će kroz narednih nekoliko dana investitoru dostaviti  prijedlog za izmjenu postojećega ugovora za ubrzanje realizacije projekta, te zahtjevu da se s novim brendom potpiše ugovor, sukladno uvjetima kakvi su bili u natječaju. - Danas smo dobili dopis nadležnog Ministarstva gdje se traži da investitor dostavi smjernice za izradu Urbanističkog plana, što je naša obaveza. Rok investitora je 60 dana, a kada dobijemo novo Idejno rješenje Urbanistički plan se može završiti za nekih desetak mjeseci, a investitor kroz to razdoblje može započeti izradu potrebne projektne dokumentacije, te početi s poslovima rušenja devastiranih objekata - rekao je Nardelli.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn