Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Utvrđeni termini popodnevnog i večernjeg korištenja školske sportske dvorane

Po objavljenom pozivu za prijavu potreba korištenja školske sportske dvorane OŠ Župa dubrovačka povjerenstvo Škole i Općine održalo je nekoliko radnih sastanaka na kojem se su se razmatrali pristigli zahtjevi.

Na posljednjem sastanku koji je održan jučer u prostorijama općine, evidencijom interesa i potreba, te kvalitetnim planiranjem utvrđen je konačan raspored i način korištenja velike i male školske sportske dvorane, kao i dvorane u staroj školi na Kantulama. Osim prioritetnog korištenja za održavanje nastave tjelesne kulture u jutarnjim terminima do 14.00 sati, dvorana će biti dostupna i ostalim korisnicima na sljedeći način:

Od 14.00 do 18.00 sati termini će biti besplatni za sportske klubove koji rade s djecom koja pohađaju Osnovnu školu Župa dubrovačka. Na ovaj način osigurali su se uvjeti za rad širokog spektra sportova, ali važno je naglasiti kako Općina i škola ne ulaze u cijenu članarina pojedinog sporta što je interna odluka klubova a u konačnici i vlastiti izbor roditelja u koji će sport upisati svoje dijete. Poslije 18.00 sati svi klubovi registrirani na području Župe dubrovačke imaju pogodnost korištenja dvorane tako da plaćaju 50 posto od utvrđene cijene.

S obzirom da se radi o komercijalnim terminima, grupe građana, rekreativci i ostale interesne skupine plaćaju punu cijenu kako bi se pokrili materijalni troškovi funkcioniranja dvorane. Općina i škola zauzeli su jedinstven stav da se svi termini poslije 18.00 sati naplaćuju po cjeniku kojeg je odobrila Dubrovačko neretvanska županija kao osnivač škole.

Najam cijele dvorane po satu iznosi 300 kuna. Ista se može podijeliti na trećine, pa tako najam za svaku trećinu iznosi 100 kuna. Najam male dvorane po satu iznosi 100 kuna, dok je u staroj školi cijena jednog sata 50 kuna.

Svima koji su se javili na javni poziv omogućeno je korištenje dvorane. te su im dodijeljeni termini. Iz općine pozivaju sve korisnike da se do kraja idućeg tjedna jave u OŠ Župa dubrovačka kako bi potpisali ugovor o korištenju. Javiti se također mogu i svi zainteresirani za potencijalno korištenje preostalih slobodnih termina.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn