Župski portal - zupcica.hr

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg


 

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja.

Više o kolačićima pročitajte ovdje

Prihvaćam

Nardelli o izgradnji brze ceste "Prvenstveno rješavanje lokalnog prometa, a potom međunarodnog"

Načelnik Općine Silvio Nardelli nazočio je skupu kojeg su jučer na Sveučilištu Dubrovnik organizirali Dubrovačko-neretvanska županija i Zavod za prostorno uređenje DNŽ .Tom prigodom održana je prezentacija „Prometna mreža DNŽ“ na kojoj su predstavljena idejna rješenja izgradnje prometne mreže DNŽ za ključne probleme povezanosti unutar Županije te Županije s ostatkom države.

Načelnik Nardelli posebno se osvrnuo na problematiku izgradnje brze ceste kroz Župu dubrovačku. U prethodnim verzijama spominjale su se dvije varijante. Prva u kojoj je cesta prolazila kroz središte ionako uskog župskog teritorija i tako razdvajala mjesta . I druga u kojoj je cesta prolazila poviše župskih mjesta. Svojedobno, načelnik je upozoravao na potencijalne posljedice prve varijante. Na skupu je izrazio zadovoljstvo zbog izuzimanja prve varijante kao opcije.

Nardelli je imao primjedbu na dva planom predviđena čvorišta ( Plat i Buići ). smatra da čvorište u Platu ne može postojati zbog uskog terena i visinske razlike, a što se tiče čvorišta u Buićima,da je nepotrebno obzirom na bolje rješenje čvorišta Grbavac na kojem je planiran spoj ceste prema Gradu Dubrovniku. Njegov prijedlog je da se u iste prioritete uvrsti paralelna izgradnja spojne ceste s čvorišta Grbavac koja bi u naselju Kupari izlazila na državnu cestu D8.

Predložio je da se planom predvidi faznost izgradnje ceste kroz Župu dubrovačku, te da se naglasak stavi prvenstveno na rješavanje lokalnog prometa a potom međunarodnog; da se uvaži sugestija makar fazne gradnje ceste s dvije trake a ne s četiri kako je predviđeno.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn