Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Realizacija projekta financiranog sredstvima EU - Župski vrtić zapošljava 24 nove djelatnice/ka

Za potrebu provedbe projekta Unaprjeđenje usluge za djecu u sustavu ranog predškolskog odgoja i obrazovanja dječjeg vrtića općine Župa Dubrovačka dodijeljenog od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku financiranog sredstvima fondova EU, Dječji vrtić Župa dubrovačka je raspisao je niz natječaja za radna mjesta na određeno vrijeme u trajanju najdulje 30 mjeseci.

Traži se 18 odgojiteljica predškolske djece, po jedan pedagog/inja, logoped/inja, te edukacijski rehabilitator/ica (defektolog/ica) i  dvije spremačice (20 sati tjedno) i jedna kuharica (20 sati tjedno)

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa: ODGOJITELJ/ICA PREDŠKOLSKE DJECE

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa za obavljanje poslova radnog mjesta: STRUČNI SURADNIK - PEDAGOG/INJA


Natječaj za zasnivanje radnog odnosa: STRUČNI SURADNIK - LOGOPED/INJA

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa: STRUČNI SURADNIK - EDUKACIJSKI REHABILITATOR/ICA (DEFEKTOLOG/ICA)

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa: SPREMAČ/ICA

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa: KUHAR/ICA

Objavljen je i natječaj za tri Odgojiteljice predškolske djece na određeno vrijeme zbog zamjena za bolovanje za komplikacije i porodiljni dopust s punim radnim vremenom do 28.06.2019. godine.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa: ODGOJITELJ/ICA PREDŠKOLSKE DJECE


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn