Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

U hotelu Sheraton izložba slika Krešimira Nikšića „Dubrovnik, more, otoci …“

Samostalna izložba slika zagrebačkog umjetnika Krešimira Nikšića otvorit će se u Sheraton Dubrovnik Riviera hotelu u četvrtak 20. srpnja u 21 sat. Izložbu će otvoriti povjesničarka umjetnosti Andrea Batinić Ivanković i Marijana Horvatić.

Iz predgovora katalogu povjesničarke umjetnosti Andree Batinić Ivanković: „Slikar Krešimir Nikšić slikar je iznimno čvrste ekspresivne apstraktne geste koji snažno „udara“ platno bilježeći protok energije kojom privlači promatrača i uvlači ga u svoju nutrinu. Nikšić je slikar prepoznatljivog osobnog stila i kultiviranog rukopisa koji svakim svojim novim platnom prilazi s novim energetskim stimulansom i novom bujicom neiscrpnih mogućnosti slike i njegovih unutarnjih vizija predmetnog svijeta kojeg transcendentira u čiste duhovne supstance. Prikazujući Dubrovnik kao i ljepotu dubrovačkog arhipelaga – moćnih zidina i tvrđava, kula te pitoresknog Elafitskog otočja – umjetnik se s vizualnom ljepotom Grada i gradskih zidina koje svakodnevno oplakuje pjena biserno modrog mora, odmjerio ravnopravno te je bio u stanju objektivno sagledati i interpretirati Dubrovnik na sebi svojstven način. Kod umjetnika je zanimljivo zapaziti odnos figurativnog i apstraktnog kojeg jako uspješno relativizira i balansira između polariziranih polja koje negiraju prostornu dubinu i ističu plohu, i vehementnih, gestualnih poteza kistom kojim unosi apstrahirane motive i simbole kojim se manifestira zaokružena slikareva osobnost. Prema svakom pojedinom motivu, Nikšić se postavlja kao istraživač koji propituje i traži, balansira između redukcije i detalja te sa svakom novom slikom nastoji napraviti kvalitativni pomak kojim će biti zadovoljan. Poneki put taj pomak predstavlja minucioznost složenog stijenja dubrovačkih zidina opijenih žutim i crvenim nanosima boje kojim dočarava nadrealnu ljepotu morske pjene, dok se drugi put, pak, sasvim prepušta velikim plohama elafitskog arhipelaga kojim apstrahira motiv i „rasterećuje“ sliku, slažući ih poput kolaža u kojemu se konture otoka gotovo sasvim gube i ostaju naprosto „ogoljeni“ prikazi otočkog reljefa skrivenog u dubinama Jadranskog mora.“


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn