Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Izbor direktora/ice Turističke zajednice; Antonio Vojvodić, Marko Miloslavić ili Marija Pendo

U sklopu provedbe natječaja za izbor direktora/ice Turističke zajednice Općine Župa dubrovačka jučer je 6 kandidata koji su zadovoljili uvjete propisane natječajem pozvano na intervju na kojem su predstavili sebe osobno , ali i dali svoju viziju plana i programa rada Turističke zajednice.

- Jučer je održana sjednica Vijeća Turističke zajednice na koju je bilo pozvano šest kandidata koji su zadovoljili uvjete propisane natječajem. Naime, na natječaj se javilo 11 kandidata, pet kandidata nije zadovoljilo propisane uvjete, a ovih šest koji jesu su pozvani na sjednicu Vijeća Turističke zajednice. Oni su ispred devet članova Vijeća prezentirali sebe osobno, ali i program i viđenje razvoja turizma u Župi dubrovačkoj, kao i način vođenja Turističke zajednice u narednom periodu. Svi su imali jednako vrijeme za prezentaciju, gdje su im i vijećnici mogli postaviti pitanja. Prema unaprijed utvrđenom broju bodova za svakog vijećnika, po izlaganju svakog kandidata održano je tajno glasovanje, te je utvrđeno da su najveći broj bodova dobili Antonio Vojvodić, Marko Miloslavić i Marija Pendo, navedenim redoslijedom - rekao je općinski načelnik i predsjednik Turističke zajednice Općine Silvio Nardelli.

Tri navedena kandidata će biti pozvani u drugi, završni krug kako bi ispred Vijeća TZO svoju viziju odnosno plan i program rada Turističke zajednice općine Župa dubrovačka u narednom razdoblju predstavili multimedijalno. Drugi krug će se održati u ponedjeljak 29. travnja s početkom u 12 sati u prostorijama Općine.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn