Župski portal - zupcica.hr

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam


 

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Silk Road Tourism Conference; U hotelu Sheraton do sada najveća kineska delegacija

Trodnevnom konferencijom Silk Road Tourism Conference održanom u hotelu Sheraton koja je ugostila, do sada, najveću i najznačajniju kinesku delegaciju pokazala je da je Hrvatska Kini strateški bitan partner na Putu svile i iznimno zanimljiva poslovno-turistička destinacija.

Sudionike su, uz hrvatske predstavnike, uvodnim govorima pozdravili veleposlanik NR Kine, Nj.E.g. Hu Zhaoming kao i Li Zhonghang, Glavni Tajnik, Silk Road Chamberof International Commercea (SRCIC), organizacije koja povezuje 117 komora i institucija iz 75 zemalja na Putu svile. Upravo je i organizator konferencije Kinesko jugoistočno europska poslovna asocijacija (CSEBA) član SRCICa. Naime, SRCIC, uz brojne aktivnosti podrške zemljama članicama, upravlja iSilkRoad Development fondom (SRDF) kojem je glavni cilj potaknuti lokalni ekonomski razvoj kroz investicijske projekte za koje planiraju izdvojiti 10 milijardi dolara s inicijalnom tranšom od 500 milijuna dolara.

Kroz tri dana hrvatski su se turistički predstavnici družili s kineskim te uzajamno razmijenili iskustva i vrijedna znanja kako bi se posebno hrvatske destinacije što bolje predstavile velikom kineskim tržištu koji samo u prošlog godini broji oko 130 milijuna out bound turista. Kineski turisti vole putovati u pod i pred sezoni što nama lokalno otvara veliki prostor za razvoj. Zanimljive su im prirodne i kulturne atrakcije, gastronomija, te su iznimni potrošači koji troše u destinacijama u kojima borave, a Hrvatska im je još malo poznato te im nije primarna destinacija Europi o čemu svjedoče i brojke da je svega 160 tisuća kineskih turista posjetilo Hrvatsku prošle godine. Iako je to napredak od prijašnjih godina, ove se godine prognozira da će našu obalu ali i kopno posjetiti preko 250 tisuća kineskih turista koji se klasificiraju u tri glavna segmenta, masovni ali educirani turisti koji putuju iz razonode ili pak avanture, highend turisti koji će rado putovati i obiteljski, i to samo zbog edukacije svoje djece pa će, primjerice, rado investirati u različite masterclass edukacije za svoje dijete, poput usavršavanja sviranja glazbenih instrumenata kod priznatih stručnjaka, sportske škole, i sl., te poslovni potentan highend turistički segment.Sudionicima konferencije predstavljen je i potencijal nautičkog turizma kojeg je predstavio Wang Shuai, osnivač i predsjednik iYATa, najveće kineske nautičke tvrtke highend turizam.

Uz iznimno edukativna i činjenicama bogata predavanja o turizmu na konferenciji su sudjelovali i predstavnici iz kineske korporacije Z-Run koji su premijerno predstavili projekt 312 o učinkovitom sustavu za praćenje proizvoda koji će od 2020. godine biti obvezatan za sve tvrtke koje svoje proizvode plasiraju na veliko kinesko tržište. Sustav predstavlja svojevrsnu revoluciju u trgovini gdje će svaki proizvod imati tzv. vlastitu putovnicu u vidu naljepnice/čipa sa svim detaljima što je osnova i big data koncepta i tehnologije, gdje će svaki trgovac znati za svaku, primjerice, flašicu vode gdje se nalazi, u kojoj trgovini ali i cijeli povijesni segment od proizvodnje do trenutne pozicije.

Upravo ovaj inovativni sustav otvara jednu novu eru u trgovini te utječe na optimizaciju poslovnih procesa, a uvođenje sustava prati i cjelovita edukacija koja će omogućiti da se tzv. proizvodna putovnica na sam proizvod integrira u procesu proizvodnje ili pak na carinskoj zoni u Kini, ovisno o dogovoru s tvrtkama. Kinezi sustav naslanjaju na vlastitu 5G tehnologiju koja je, skoro pa doslovno, implementacijski izvediva po principu plug and play. Osim što 5G omogućuje download jednog igranog filma u jednoj sekundi, to otvara sasvim nova vrata i novu revoluciju u društvu o čemu ćemo još svjedočiti u narednom periodu ali i velike mogućnosti unapređenja turističkog sektora, kako servisno tako i tehnološki te trgovinski.

Ustrajnost CSEBA tima koji promovira Hrvatsku i regiju napokon se očituje i drago mi je bilo vidjeti da smo povezali regionalne gospodarstvenike s kineskim koji su se na samoj konferenciji umrežili i stvorili nove mogućnosti za poslovnu suradnju. Ovo je samo jedna od aktivnosti i konferencija koje planiramo raditi u idućem periodu jer nas čeka još dug period promoviranja i educiranja obiju strana kako bi još više vidjeli kineskih turista, kako na kopnu tako i na našoj lijepoj obali.– istaknuo je Mario Rendulić, predsjednik Predsjedništva CSEBAe.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn